Alla inlägg den 7 oktober 2011

Av ulrica - 7 oktober 2011 23:10

Försöker komma underfund med vad jag vill göra av mitt liv..


Först är det ju karriären kan verkligen inte bestämma vad jag ska göra..

Söker dom intressanta jobb som dyker upp men eftersom jag inte har nån utbildning så händer det inte så mycket mer än att jag söker och hoppas.. 

Skulle gärna vilja plugga men vad vill jag plugga då? Funderar på att plugga nåt inom ekonomi eller kanske ledarskap.. Men har för mycket utgifter för att ens fundera på att plugga :-(.

Kanske söka ett jobb som jag verkligen vill ha och inte bry mig så mycket om vart det är har ju ändå inget som håller mig kvar just här i landet..


Sen funderar jag på hur jag ska göra med Dixi? Hon rymde för nån vecka sen och gick lite hårt åt en annan hund i byn. Så den fick åka till veterinären och sätta ett dränage i ett bit märke på rumpan. Hon är ju världens snällaste hund för det mesta men det är vid såna gånger som jag bara vill döda henne. Sen är det ju det att hon skäller på andra hundar vid hundmöten och det är inte så roligt att hon lär Chicka det. Men jag kommer halvt att dö om jag skulle ta bort henne. 


Äh nu måste jag sova!! Kram mina trogna vänner

Presentation


Rexprinsen RIP

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur startar din perfekta dag?
 Vaknar när solen lyser in genom fönstret och värmer ansiktet.
 Frukost på säng.
 Sätter sig vid middagsbordet direkt.
 När barnen hoppar i sängen.
 En puff av ett fyrfota djur.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards