Alla inlägg den 25 april 2011

Av ulrica - 25 april 2011 22:27

Sen sist jag bloggade har min lilla familj blivit större :D har varit och hämtat en liten hundvalp i Stockholm. Världens sötaste Sangilak Explosiv Chicka. Rex skulle varit pappa till denna kull :-( men nu blev det den näst finaste killen istället. Tiken är en sån hund som följer med på allt utan att klaga. Inte som Rex som gärna följde med fast han gick inte gärna själv utan åkte i fickan eller innanför tröjan ;-). Känner mig så himla privilegrad som fått chansen att köpa en hund från denna kull och från världens bästa uppfödare Lina.

Dixi tycker att hon är rolig trots att hon lät illa första natten. Flizan har en STOR idol i livet och det är min pappa och Chicka hoppade upp i hans knä det första hon gjorde och det har hon inte riktigt kommit över än. Katten har bestämt att hon är en ny lekkompis men än så länge skäller Chicka bara på henne :-). Nu ska jag ha lite semester och bara mysa ihop allihop! 

Presentation


Rexprinsen RIP

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur startar din perfekta dag?
 Vaknar när solen lyser in genom fönstret och värmer ansiktet.
 Frukost på säng.
 Sätter sig vid middagsbordet direkt.
 När barnen hoppar i sängen.
 En puff av ett fyrfota djur.

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards