Direktlänk till inlägg 4 april 2011

Helg sammanfattning

Av ulrica - 4 april 2011 09:50

Sista lediga helgen innan jag ska hämta min lilla hundvalp  .

Lördag va vi ute på sjön och grillade korv, kolbulle och bananer med choklad och det avslutades med ett jätte snöbollskrig :-) 6 vuxna, 3 barn och 5 hundar tokigt som vanligt när vi håller på. Sen kom Therese, Robert och Leo hit så vi fikade och surrade lite. Efter dom åkt tog jag bilen till Stavre för att rida lite på Basse med Helena som sällskap det blev en bra galopptur. Skulle åka till Bräcke och rida men det blev lite för sent :(.

Söndag städade jag på fm åkte till stan och jobbade en timme. Städade lite till och sen iväg och red på både Basse och Pricilla. Basse va lite trött men han gjorde sitt bästa den gamle mannen. Pricilla har inte jag haft tid att rida på nån helg och jag vet inte hur mycket lektioner hon gick i veckan så hon va på tårna men hon är ju så himla kul att rida ändå. Tränade lite galoppfattningar i ridhuset eftersom det va så blött ute på ridplan. 

Idag är jag ledig och har tjatat på ridläraren att hon ska rida med mig så jag får ut och galoppera lite eftersom hon är lite otrygg själv vågar jag inte sticka ut och göra det själv. Så idag ska vi äntligen ut och rida efter lunch :)

 
 
Joanna

Joanna

4 april 2011 13:37

men sedär ja.. då kan man följa ditt liv också! ;) Peeerfekt! ;) haha, för övrigt längtar jag efter bilder på nya valpen,när han kommer.. Iiih, va spännande! :)

Kramar från oss

http://joannaolowa.blogg.se

ulrica

7 april 2011 23:04

Oj hej har inte riktigt fattat hur det här funkar än men nu har jag hittat vart mina kommentarer hamnar oxå ;)
Klart att jag ska lägga upp bilder. Det börjar närma sig..
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ulrica - 17 juli 2012 08:56

Nu går det äntligen att blogga från mobilen :-D

Av ulrica - 18 juni 2012 09:20

Eftersom jag mest kollar internet på telefonen nu för tiden så har det varit glest mellan uppdateringarna har använt mig av en annan blogg som går att uppdatera från telefonen. Kolla in mig på:   rexprinsen.blogspot.se   Ha det bra!!   ...

Av ulrica - 17 oktober 2011 00:44

Trots alla tråkiga tankar och funderingar med Dixi så va jag ut för två veckor sen på after work med jobbet. Lyckades ragga upp en kille på nåt vis ;-). Han gjorde entre i en tråkig tid i mitt liv men det är och blir spännande att se vad det leder ti...

Av ulrica - 17 oktober 2011 00:18

Ja vet inte riktigt vad jag ska skriva känns så jobbigt :-(.. Ni som känner ju mig vet ju att Dixi är min blandras vovve som blev 6 i augusti och va en blandning mellan Rottis och Dobber. Hon flyttade till mig när hon va 11 månader när jag träffade...

Av ulrica - 7 oktober 2011 23:10

Försöker komma underfund med vad jag vill göra av mitt liv..   Först är det ju karriären kan verkligen inte bestämma vad jag ska göra.. Söker dom intressanta jobb som dyker upp men eftersom jag inte har nån utbildning så händer det inte så myck...

Presentation


Rexprinsen RIP

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur startar din perfekta dag?
 Vaknar när solen lyser in genom fönstret och värmer ansiktet.
 Frukost på säng.
 Sätter sig vid middagsbordet direkt.
 När barnen hoppar i sängen.
 En puff av ett fyrfota djur.

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards