Alla inlägg under mars 2011

Av ulrica - 31 mars 2011 22:03

Kom hem ikväll och svänger förbi postlådan för att se om man fått nån deklaration och jo det hade jag men annan post också..

INKASSOKRAV

Fick så ont i magen att jag höll på att dö men vad har jag ställt till med nu då. Funderade och funderade innan jag ens hade öppnat posten vart kan det komma från... Jag har ju betalat alla räkningar och har typ aldrig fått en påminnelse.. Läser på räkningarna ( för det var ju 2) flera ggr. A & G food ab vad f..n har jag handlat där. Efter att funderat en stund till så kommer jag på att det är nog samma som min kompis som jag haft ett handelsbolag ihop med förut fått från. Ringer henne för att bekräfta detta och kan sen pusta ut. Så här ligger det alltså till vi hade ett handelsbolag som vi hade våra travhästar genom. Tydligen så är det ganska populärt att köpa befintliga bolagsnummer och handla på. Dom som har använt vårat nr är en pizzeria i mellansverige. Nu är ju vårat handelsbolag upplöst och det är första gången det händer mig men förr hände det min vännina flera ggr och det är polisanmält också.. Så i morgon blir det till att ringa och fixa det men herre gud vilken panik jag hade alltså.. 

Efter detta öppnade jag iallfall den andra posten och såg att jag skulle få tillbaka 1334 redan innan jag gjort mina reseavdrag :-) skönt!!

Av ulrica - 30 mars 2011 10:38

Oj oj då har man fixat sig en blogg.. Känner att det va dax.. Hoppas kunna skriva av mig lite här dels om det som händer i mitt liv och även tankar som ploppar upp ;-). 

Vaknade i morse med ett brak. Snö (min kattunge på 6 mån) kom på att hon skulle klättra på en blomma i vardagsrummet så att ännu en kruka gick sönder :( tror jag blir tokig på henne jävla kattskrälle fast jag älskar henne. Bara att kliva upp och börja städa undan. Sen tog jag en lång promenad med hundarna trodde att lite frustration skulle släppa men när jag kommer hem hade en till kruka åkt ner och då åkte hon ut. Det är ett straff för henne för trots sitt namn så hatar hon snö ;). 

Efter att ha ätit frukost så går jag ut och ska ropa in henne då har hon lindat in sig i en matta som låg ute på bron inte ska hon frysa heller haha tokiga katt.

Nu ska jag hoppa i duschen och sen jobba.. 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Rexprinsen RIP

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur startar din perfekta dag?
 Vaknar när solen lyser in genom fönstret och värmer ansiktet.
 Frukost på säng.
 Sätter sig vid middagsbordet direkt.
 När barnen hoppar i sängen.
 En puff av ett fyrfota djur.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards